poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 3

*..Marco..*
Mario poszedł szukać dziewczyn ,po 2 minutach Klopp szedł z dziewczynami.Podejrzliwie rozglądał się ,jakby kogoś szukał po chwili odezwał się
-A gdzie jest Mario?-spytał.
-Pobiegł szukać dziewczyn-powiedział Piszczek.
Marcela z Luizą spojrzały na siebie i zaczęły się śmiać,mi też się bardzo chciało ale powstrzymywałem się nie to co Łukasz,Kuba i Robert.
-No cóż,chłopaki poznajcie to jest Luiza a to Marcela -wskazał na dziewczyny.
-Siemka !-wszyscy krzyczeli.
Klopp zaczął wymieniać piłkarzy ale Marcela przerwała mu ponieważ już wszystkich znały,
-Jakieś fanki Borussii ?-powiedział Robert robiąc jego minę.
-No ba a jak inaczej -powiedziała Marcela.
Wtedy przybiegł Mario zdyszany,Tak dziwnie się popatrzył na dziewczyny i wykrzyczał .
-O jesteście ,gdzie byłyście szukałem was wszędzie -powiedział.
-Oj Mario,Mario-powiedziałem i pstrykłem go w ucho.

*..Luiza..*
Jak byliśmy na stadionie był tam prześliczny chłopak ,go akurat nie znałam ale na szczęście całą resztę tak,patrzył sie na mnie tak słodko,zapytałam po treningu chłopaków.
-Ej chłopcy a kto to jest ten o -powiedziałam i wskazałam na niego.
-A to Mortiz -powiedział Kuba.
-Uuu słodziak -powiedziała Marcela.
Nagle dostałam piłką w głowę oczywiście Marco nie mógł się powstrzymać..
-aaałaaaaaaaaaa-powiedziałam
-Hej mała nie mogłem się powstrzymać -powiedział z jego uśmiechem.
-Idziecie dziś na imprezę -spytał Mario.
-Z wami ?-spytałam i pokazałam palcem.
-No a z kim?-powiedział Marco.
-Spoko możemy iść ,powiem Marceli -powiedziałam i poszłam do Marceli.
-To my po was przyjedziemy -powiedział Mario.
-Okej -odpowiedziałam i się uśmiechnęłam.
Pojechałyśmy z Marcelą do domu ,przyszykować się na imprezę.Nie wiedział co na siebie włożę ale,Marcela chyba już wiedziała....

7 komentarzy:

  1. Super jest ! Nominowałam cię do Liebster Award . Będzie milo jak odpiszesz an pytania :* http://fajnymezczyznadobrzezepilkarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Liebster Award, więcej informacji u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny <3 Już nie mogę doczekać się następnego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zapraszam do mnie
    http://wwwkochamcieborussiodortmund.blogspot.com/
    http://dlaciebiejestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no BOSKIE normalnie! ;**

    Myślę, że wpadniesz do mnie, zależy mi na opiniach innych, czy wgl się do tego nadaje:) http://pilkanoznamoimzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na 2 rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń