sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 1

*..Luiza..*
Pojechaliśmy do domu blondyna,nie wiem czemu ,bo mieliśmy jechać do Jurgena ,ale nie protestowałyśmy,poznaliśmy się trochę ,po godzinie przyjechał Klopp. Powiedział że ma dla nas niespodziankę ,zaprowadził nas do swojego auta Mario pojechał z nami.Po 20 minutach byliśmy już na miejscu,okazało się że Jurgen kupił nam piękny dom :
-Podoba się -spytał uśmiechając się Klopp.
-Ty jeszcze pytasz -odpowiedziałam.
-Jest genialny -powiedziała Marcela.
-To są klucze do tego domu -powiedział Klopp i dał nam klucze.
-Dzięki -powiedziała Marcela.
-My już musimy jechać -powiedział Klopp.
-Bawcie się  dobrze, na razie-powiedział Mario.
-Pa -powiedziałam.
Pojechali ,weszłyśmy do środka dom ,był przepiękny taki duży.Od razu kłóciłyśmy się która ma jaki pokój i garderobę.Ja wzięłam lepszy pokój a Marcela lepszą garderobą ,więc było po równo.Rozpakowałyśmy się ale nie całkiem bo byłyśmy zmęczone ,umyłyśmy się i poszłyśmy spać.

*..Marco..*
Ich miny były bezcenne jak je odbieraliśmy z lotniska.Nie mogę przestać myśleć o Luizie,musiałem się komuś wygadać więc,przyszedł do mnie Mortiz. Gadaliśmy tylko Mo nie wiedział o kogo chodzi nie widział jej nigdy.Oglądaliśmy mecz grały dziewczyny ,strasznie nam się chciało śmiać bo ona tak jakby nie umiały grać.
-Ej a widzisz tamtą -powiedział Mo.
-Hhahaha zaraz się wyglebie-powiedziałem śmiejąc się.
Po godzinie Mortiz już musiał iść ,pożegnałem kolegę ,umyłem się i poszedłem spać.Na drugi dzień Klopp miał wszystkim przedstawić Luizę i Marcelę.Tak się cieszę że znowu ją zobaczę.

*..Marcela..*
Wstałam o 7:15,zdziwiłam się bo to zawsze ja wstaje później a tu Luiza jeszcze spała,pomyślałam że zrobię jej niespodziankę,ubrałam się ;
Zeszłam na dół zrobiłam jajecznicę.Za jakieś 10 minut była wtedy 7:40 wstała Luiza.

*..Luiza..*
Wstałam i byłam zaskoczona Marcela,wstała przede mną i zrobiła śniadanie,Zjadłyśmy śniadanie i dostałam sms-a od Jurgena .
"Dziewczyny o 10:00 po was przyjadę i przedstawię mojej drużynie,pozdrawiam"
Nie musiał długo czekać na odpowiedź,błyskawicznie mu odpisałam.
"Pewnie będziemy gotowe :) "


----------------------------------------------------------------------------------------

Mam nadzieję że się podoba ,mogę dać wam również wnętrze tego domu.Pozdrawiam :) 
Napiszcie w Komentarzu czy mam dać wnętrze domu :D 
 MAM DAĆ TE ZDJĘCIA WNĘTRZA DOMU ? :> PISZCIE W KOMACH :)

7 komentarzy:

  1. Jak na razie super!
    Zapraszam do mnie
    http://wwwkochamcieborussiodortmund.blogspot.com/
    http://dlaciebiejestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    zapraszam do mnie http://thiswonderfulworld0.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Już czytałam i skomentowałam cudowny :)

      Usuń
  3. Jaka zaje***ta chata ! <3
    Tak samo jak rozdział ! :)
    Zaczyna się dziać ;d
    Dodaj zdjęcie wnętrza.
    Zapraszam na nowy u siebie:
    http://amor-espanol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! :* A daj to wnętrze domu, popaczam ;) Czekam na następny rozdział :D Zapraszam do mnie :) http://fajnymezczyznadobrzezepilkarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie :)
    Zapraszam do mnie już 25 rozdział,dużo się dzieje :
    www.opowiadanie-lewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, czekam na kolejny i zapraszam do mnie
    lenka-borussia-story.blogspot.com
    lawkaktorazmieniazycie.blogspot.com. mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń